Mesela babalarımız gitmeseydi şu an ne durumda olurduk?
Evlenmiş olurduk belki.Babam döverdi Murathan'ı.ama yine de evlenmemize izin verirdi çocuğumuz olurdu aynı murathan'a benzeyen bir oğlan çocuğu uzun kirpikli kehribar güzel kepçe kulaklı... O ne zaman göreve gitse oğlumuza sarılıp uyurdum daha çok çocuk yapardık hatta bence üç kimse bilmezdi ama hep çok kardeşim olsun isterdi.