Uzaktan sevmek daha güzeldir bazen.
Ne incitir, ne acıtır.
Ne yaralar, ne kanatır.
Gözlerinle görmediğin ama sesini duyduğun, varlığıyla huzur bulduğun bir denizin yakınında yürümek gibidir böyle sevmek...
Uzaktan sevmek en güzelidir bazen.🌙🥀
JİNA✨
GECENİN DUASI;
SANA BIRAKTIM ALLAH’IM İÇİNDEN ÇIKAMADIĞIM,
KİMSEYE ANLATAMADIĞIM
DERTLERİMİ DE,
İMKANSIZ GİBİ GÖRÜNEN
HAYALLERİMİ DE,
GÖZYAŞLARIYLA ETTİĞİM DUALARIMI DA.
SANA BIRAKTIM.
SEN HAYIRLISINI NASİP ET.
(AMİN).
JİNA🌹🕊