Ne oldu da yıllarca gerçeklerden kaçarak yaşamını sürdürmeye karar verdin, hiç bilmiyorun ama artık yeter. Ben buradayım ve daha fazla kaçmana izin vermeyeceğim
"Kızmadım, " dedikten çok kısa süre sonra, " Ben sana hiçbir zaman kızmam, " diye devam etti.
"Neden? " diye sordum.
"Çünkü sen bensin, " dedi gülümseyerek, sesinden gülümsediğini anlamıştım. "Kendime dönüştürdüğüm birine kızmam, onu üzmem. "