Ne garip değil mi? İhtiyacımız olan şeyler elimizden alınmış. Kendimize sarılamıyoruz, kendimizi öpemiyoruz, kendi omzumuzda ağlayamıyoruz. Bir tek kendimizi sevme hakkımız varken onu da biz kullanmıyoruz.
Franz Kafka şöyle diyor:
"Zerre kadar anlamadıkları şeyler hakkında konuşuyorlar. Sırf aptallıkları sayesinde kendilerinden bu kadar eminler"
George Owell şöyle diyor: "Cahillik güçtür..."