Bunu bir toplu mesaj gibi sayın IANSKAKSK
Arkadaşlar ben Ramazan ayı bitene kadar hesabı dondurcam. Biraz hastalığım var🤏🏻
Sizi çok seviyorum benim için değerlisiniz👊🏻🫶🏻
____Küllerimize bile garazi var zaliminYaka yaka bitiremedi alemin adınıGün doğmadı ama doğar elbetBu geceki hikayesi uzun olur halimi...
Kardelen..︎♡
@Triplikedi
·
Her an çok şeyin farkında
olamayabilirim. bu şarkının
bu yarısını yazarken bile
ayık değilim. sevmeyi sevmek
bazen insanı sevmekten iyi
oldu. birine bi' gönül verdim,
o alınca iş bozuldu.