L.

L.
@Jhikharka
𝘎𝘦𝘵𝘴ə𝘯 𝘨𝘦𝘥𝘪𝘳𝘴ə𝘯 𝘴𝘦𝘷𝘨𝘪𝘭𝘪 𝘺𝘢̂𝘳 𝘢𝘯𝘤𝘢g 𝘶𝘯𝘶𝘵𝘮𝘢... @Venesiya Gözəlim Penguwww Yan hesap
Dönmez akşam..
Gözlerin ufkumda batan bir güneş, İçimde sönmeyen küllü bir ateş. Sessizce ayrıldık, haber vermeden, Koptu birer birer o ince güneş. Yollar mı uzadı, kalpler mi yorgun? Denizler mi dalgalı, ruhlar mı durgun? Bıraktığın boşluk dolmuyor asla, Bu gidiş zamansız, bu gidiş vurgun. Ne bir sitem kalsın, ne de bir acı, Zaman her yaranın tek ilacı. Sen kendi yolunda, ben hayalinle, Ayrılık bu aşkın son tacı. "Bazen gitmek gerekir, sırf kalanın canı yanmasın diye...." A̷z̷e̷ʜᴜɴᴛʀᴇꜱꜱ....)
Reklam
GURUP VAR İSTEYEN DM
GURUP VARRR GELMEK İSTEYEN YAZSIN.DM
Hörmətin qalmasa belə nə də olsa xətrin var
Yeterr
Fake hesap açıp insanları kandıranlar. Fake hesap açıp kendi arkadaşı gibi gösterenler. Fake hesap açıp kendi kendine sevgili yapanlar. Sizler delirdinizmi? Yani bu tam bir rezillik. Bunları yapanlar asla havalı değilsiniz. Sadece rezilsiniz. İnsanlar anlamıyor sanıyorsunuz ama anlıyorlar.. Reziller!!!!
Allah için
Ramazan ayında güzel yavrumuza destek olalım Allah için. Kendinizi bu küçük yavrumuzun yerine koyun sizin gibi onunda hayalleri olacak oda okumak bir iş sahibi olmak isteyecek yardım etmezsek belki hastalığı yüzünden okuyamaz (ALLAH KORUSUN) yada ebeveyinler sizin çocuğunuz böyle olsa ne olur bir düşünün....

Pluviofil

@birsaatdilimi
·
Ela'ya umut olun (alıntıya uyumlu umut)
Kaldır başını çocuğum ilaç paramız olmasa bile Uzat keskin bakışlarını ileriye Otlar arasında bir papatyanın Bembeyaz gülüşünü izle Soframda Kaval Sesi
Reklam