Şahander Çetin

Şahander Çetin
@Jijooo
Seni sevmesi gereken biri tarafından terk edilmenin nasıl bir şey olduğunu iyi bilirim. Bundan daha kötüsü yoktur.
Sayfa 28·Kitabı okudu
Reklam
Her hikaye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı.
Sayfa 17·Kitabı okudu
... bazen anılarımızın tozunu olduğu gibi bırakmak gerekir.
Sayfa 10·Kitabı okudu
Evlilikler değil, insanlar başarısız olurdu.
Sayfa 9·Kitabı okudu
Hadi başlayalım bakalım (:
Evlendiğiniz kişiyi tanıdığınızı mı sanıyorsunuz? Bir daha düşünün...