"Başarı genellikle bir başarısızlıklar dizisinin sonucudur.
Bunu unutmamaya çalış. Başarıdan hiçbir şey öğrenmezsin ama başarısızlık sana birisi hakkındaki her şeyi öğretebilir. Özellikle de kendin hakkında."
İnsanların, "Kaybın için çok üzüldüm," demelerinden bıktım. Üzüldüklerine eminim, tabii bir süreliğine; sonra tamamen unutup hayatlarına devam ediyorlar. Zaten neden etmesinler ki? Yaşama sebeplerini kaybetmediler. Ben kaybettim.
Evlilik, milyonlarca güzel ve çirkin anın birleşip ortak bir anılar dokusu haline gelmesidir. Bunların hepsi biraz farklıca görülüp hatırlanır; tıpkı iki kişinin farklı köşelerden aynı tabloya bakması gibi.