Bazen, hava karardığında ve uykunun yarısına geldiğimde, keşke birini az da olsa beni kırabileceği kadar derinden, böylesine muazzam bir şekilde sevmenin nasıl bir his olduğunu bilebilseydim, diye düşünüyordum.
Sihirli bir şeyler yazmak istiyordum, insanların ayaklarının altında büyüdüğünü fark etmedikleri sihri yansıtan bir şey... Ama sihir o kadar büyük, vahşi ve öngörülemezdi ki...
Nereden başlayacaktım?