JOKER

JOKER
@Jon_wick
Kafmda bitenlerin geri dönüşü yok...
Kaç gündür balkondayım yıldız kayıyo diye üst üste Her seferinde dilek T utuyorm meyerseki üst kataki komşu sigra izmaritlerini atıyomuş yıkıldım 😔😔😔
ONSRA isimli okura yanıt verildi
JOKER
E yani yıkılmadım ayaktaym