Birgün birşey olur ve artık hiç Bir şeyin eskisi gibi olmuycagını anlarsın.O an hayat seni silkeleyerek uyandırır.Belki bir kayıp belki bir hayal kırıklığı, belkide içten gelen bir farkındalık….Ama her kırılma noktası, bir son değil Bir başlangıçtır ..