"..Hem bulunmak istemiyordum, hem de onların beni bulmalarını istiyordum.." Hayat,yansıttığımız tepkilerimizin arkasına gizlemeye çalıştığımız esas duygularımızla oynadığımız bir saklambaç oyunu değil midir zaten?Bu yüzden biri(leri)nin gerçek duygularımızı anlamasını umut ederiz hep..."