Hasan Kaya

Hasan Kaya
@Jupisc
Birden sorunca bir şey yazamadım.
Lisans
Eskişehir-Kütahya
Eskişehir
3 okur puanı
Eylül 2018 tarihinde katıldı
Gürültüyü kafam götürmüyor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Geceler... Geceler... Kara geceler...
Saramago
Beğenmek, sahip olmanın en iyi şekli, sahip olmaksa begenmenin en kötü şekli olsa gerek.
Gamzesi olan insanlara "belediye çukuru gibi gamzesi var" gibi söylemlerde bulunarak içindeki kıskançlığı, hazımsızlığı, fesatlığı dışavurma kardeşim. Boğulun emi o gamzenin içinde emi...
Edebiyat para kazandırmaz; çay içirir. Bir kitabın yanında giden en güzel şeydir çay. Kahve mahve yalan.