Hafsa

İnsan, elindeki nimetin önemini, kaybettiği vakit anlıyor...
Canım karpuz çekiyor; ama elimden bir çare gelmediği için yiyemiyorum. En çok da bal gibi tadını unutmaktan korkuyorum. Bu yüzden karpuz yediğiniz vakit, bu meyvenin Filistinli bir esirin en çok sevdiği meyve olduğunu ve onu yemek için can attığını bilin...
Reklam
Diyecek söz bulamıyorum gerçekten...
Orada geçirdim her gece, gündüz gibiydi gündüzlerim de yine gündüz gibiydi. Delilerin ve şizofrenlerin hücresinde gece, uyku, sessizlik gibi mefhumlar yoktu. Hep bağırıyor, birbirlerine ağza alınmayacak küfürler ediyorlardı. Tarif edilemeyecek kadar kötülerdi. Her bir hücreden çok pis kokular çıkıyordu. Çünkü tuvaletlerini alenen yapıyor ve temizlemiyorlardı.
Her zorluğun ardından kolaylık, Tasalı ve üzgün kalbe müjde var ! Gecenin zifiri karanlığından sonra, Sabahın aydınlığı var! Eğer dünya sana dar gelirse, Her şeye gücü yeten Allah var!!
İnsan, karşılaştığı zorluklar ve sıkıntılar karşısında zayıflığını ve güçsüzlüğünü anlayınca sığınacak, güvenilir bir liman arar.Bu yüzden hızlıca Allah'a doğru yol almak ister. İman ve yakin zorluk karşısında kişinin manevi silahlarıdır.
Yazı yazabilen yazsın gazeteci olan haberlerimizi paylaşsın, hiçbir imkanı olmayan kardeşlerim En azından dua etsin ;ama herkes bir şey yapsın. Yazılarımızla kağıtları diriltmek ve kalemleri tüketmek için bunu yapmamız gerekiyor
Reklam