Orada geçirdim her gece, gündüz gibiydi gündüzlerim de yine gündüz gibiydi. Delilerin ve şizofrenlerin hücresinde gece, uyku, sessizlik gibi mefhumlar yoktu. Hep bağırıyor, birbirlerine ağza alınmayacak küfürler ediyorlardı. Tarif edilemeyecek kadar kötülerdi. Her bir hücreden çok pis kokular çıkıyordu. Çünkü tuvaletlerini alenen yapıyor ve temizlemiyorlardı.