Juliet

Bizim okulda sıraya geçiyoruz ya müdür iki saat konuşuyor....bitti diyoruz yok yine devam edecek illaki....bizde bundan yararlanıyoruz bazen derslere geç gidiyoruz 😂😂😂😂 KİMLERDE BÖYLE
Reklam
Diyolar ki hayatı akışına bırak,,,,.... Lan hayatımın içine ettiler daha ne akışı...skdnjehf
Söz işte;
Hayatımın baş rolü olur musun? Bu sözü hiçbir zaman utunmicam sizin varsa yazın
BEN EKSİK KALMİYİM DİYİM
" 💞" bunu koy Pp yorumlim BAK DENE HEMEN BOŞ GEÇME
Ben çok yoruldum....
Reklam