Kendime söz vermiştim kimseye güvenmicem sadece kendime güvenicem diye ama olmadı güvendim başkasına sonrada yine yanan ben oldum offf hayat neden hep güvenen taraftan yana değil ben güveniyorum sonra olan oluyor ve üzülen tek bir kişi oluyor oda ben oluyorum.....
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Anne senden bir şey rica edebilir miyim.
- Söyle bakalım.
-Bugun bizim en sevdiğimiz dizi var,abime söyle de bugün maç izlemesin...
-Hangi film bu?
-Duy beni...
-Ben o diziyi sevmem ki.
-Bugun sevecen annecim..JSBNSJDJDBD