Merve

O değilde bu kadar insanı kim üzdü lan......
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Belki de gelecekte bu gün öleceksin....O yüzden hayatı tadında çıkar gereksiz insanlarla uğraşmak yerine kendinle uğraş sonrunlarınla uğraş kendine zaman ayır....
Odamda otururken anemin gelip bana ÇIK ARTIK ŞU ODADAN NEVAR BU ODADA BİZİM YANIMIZA NİYE OTURMUYORSUN adlı şiirini okuduktan sonra yanlarına oturmaya giderim ve herkes telefona bakıyordur bunu yaşayan bir ben miyim;?
Kül olmuş ateş yanar mı? Buz tutmuş su akar mı? Bu gözler seni sevdi, Başkasını arar mı?
Ben küçükken kışın üstüme yorganla üstümü örtünce sıcak olup örtemyince soğuk olup yarı örtünce yarı örmeyince biri gelip dokunacak gibi hissedip deli olmak.... Bunları yaşayanlar tapik etsin de sayımızı bilelim😜😜