Ya sizin bu atıp tutmalarınız sizinle bir bütün olmuş gibi sizin bu vaziyetiniz ne olacak aydın kişiler..
Kendinize gelince düşünce özgürlüğü kuyruğunuza basılınca nerede bu devlet nerede bu hükümet ?
Benim Peygamberime dil uzatan her kimse
daima karşısındayım. Buna Atatürk'ünüz de dahil ! Sevmek zorunda da değilim arkadaşlar nerede kaldı ifade özgürlümüz neyi dayatıyosunuz?