Bir günde okuyup bitirdim. Almış olduğumuz karar veya davranışlar başka insanların hayatlarını geleceklerini nasıl etkilediğini çok güzel bir şekilde açıklıyor. Yapılan bir hata nelere neden ve sebeb olacağını çok güzel bir şekilde anlatmış. Bu kitaptan sonra kararlarımın sonuçlarını irdeleyerek hareket edecem kesinlikle. Güzel bir söz var ‘’ Her insan kendi hayatının kahramanıdır’’ umarım başkalarının hayatına zarar vermeden kendi hayatımızın kahramanı oluruz.
Kavga çıkmasın diye sustuğum zamanlar,
Kimse kırılmasın diye yuttuğum konular,
Kaybetmemek için alttan aldığım insanlar oldu.
Şimdi anlıyorum ki bazı kavgalar çıkmalı
Bazı kalpler kırılmalı
Bazı insanlar kaybedilmeliymiş.
SÜREKLİ GÖNÜL YAPMAYA ÇALIŞINCA KIYMETİN KALMIYOR.