Tekrar yazsam diyorum... Kalemi alıp, kağıtların üzerine çökmek için sabırsızlanıyorum. Bazı geceler yapacak bir iş bulamıyorum. Işte o zaman buranın köhne kütüphanesine gidiyorum. Hiç bir zaman sevemediğm yazarların kitaplarını alıyor ve okuyorum. Buna kendim de şaşıyorum. Nasıl oluyor da onları okuyabiliyorum... Anlamıyorum! Benim için çok değerliymişler gibi okuyorum...
Artık yazı yazmak istiyorum. Bütün bu olup bitenleri yazmayı istiyorum...