Gölge Koleksiyoncusu

Ne dostluğun bir anlam ne yarenliğin itibar, Görmediğim dünyada söyle insan ne yapar? Zararın içinden kar çıkarmanın peşindeyim, Doğru yolu bulmaya çalışmaktan yorgunum.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kuşkularıma bir kuş kondu, saçlarımda kış soludu
Baba çöktüm bu akşam Yaşamaktan yorgunum Karanlıkta çıktığım her basamakta yorgunum Görünmüyor gittiğim yol, bilmiyorum nerdeyim?
youtu.be/b4EEK4_An-M Ne tatlı günlermiş Cumartesi sabahı, okul yok...