Sen de sabret ve üzül çünkü gamyemek ve Üzüntü çekmek İstiğfar etmektir ; işte bundan sonra gerçek sevinç hasıl olur bu öyle bir sevinçtir ki gam ve kederi yoktur dikensiz birgüle ve baş ağrısı vermeyen bir şaraba benzer:/
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bazı kimseler bir şeyin başına bazıları da sonuna bakarlar, sonuna bakanlar aziz ve büyük insanlardır çünkü onların gözleri akıbette ve ahiret dedir, Başına bakanlar ise tanrıya daha yakındırlar onlar sonuna bakmamıza ne lüzum var madem ki baştan buğdayı ekmişler sonunda arpa bitmeyecektir…derler.
İnsan nefsi şüphe ve zan yeridir sen ondan bunları hiçbir yolla ve hiçbir zaman yok edemezsin ancak bu aşık olmakla mümkün olabilir aşık olunca içinde artık hiçbir şüphe ve Zan kalmaz…