İlk kez bir şarkının introsundan ne olduğunu bilemedim, tanıdık ama isimsiz. Halbuki bir ara ne çok ağlaya zırlaya söylemiştim, geçiyor demek ki her şey gibi. Şarkı da çok iyi bir şarkı değilmiş demek, sadece birileri için var olmuş. Unutmaktan bir zamanlar korkardım artık rahatım, unutalım.