Zem

İnsanların az bir kısmı mutlu bir o kadarı ise mutsuzdur. Geri kalanların tümü mutlu gibi görünen mutsuzlardır. Oscar Wilde
Reklam
Bir insan yüreğini üşütüyorsa üzülme, Allah oraya rahmetini bırakır, orayı sıcacık eder. Sen yeter ki kapını açık tut!
Dünyaya geldik ve bir hiçliğin ortasında bulduk kendimizi. Evet, büyüdük, çalıştık, eğlendik, nadir de olsa mutlu olduk ama yaşadıklarımızın hepsi bir hiç olacak. Ve bir hiçliğin içerisinde yaşadığımızı bilmek, insan ruhuna vurulmuş en büyük darbedir.
-Nasıl mutlu olursunuz? diye sorarlar Tolstoy’a. İçinde bir çok karanlığı aydınlığa çıkaracak olan. Kıymet bilmenin ötesinde bir cevap verir. "Sahip olduğum şeylere sevinerek, sahip olmadıklarıma üzülmeyerek."
Ne kadar acıdır başkasının gözüyle bakmak mutluluğa...
Reklam