Canım sese mi geldin
Kadem basa mı geldin
Sağ olsam gelmez idin
Öldüm yasa mi geldin
Nesine yar nesine
Ölürüm ben sesine
Bir daha vursa idi
Nefesim nefesine...
"Bazı insanlar gönlümüze yazılır, ama kaderimize değil. Sevmek nasip olur, fakat kavuşmak mukadder olmaz. Çünkü bazı aşklar vuslatla değil, insanı olgunlaştıran bir yarım kalmışlıkla hayat bulur.
Sen gözden kaybolurken,zamanın bile durduğunu fark ettim meğer bazı ayrılıklar,saatleri bile sustururmuş.
Ve sen,yeryüzünde birdaha denk gelemeyeceğimizin galibi.
Ben ise birşeyin iki kez olmadığının mağlubiyeti ile kalacağım...