Rabia kaya

Rabia kaya
@Kayarabia_
Zulmü alkışlayamam, zalimi asla sevemem; Gelenin keyfi için geçmişe kalkıp sövemem. Biri ecdadıma saldırdımı, hatta boğarım!... -Boğamazsın ki! -Hiçolmazsa yanımdan kovarım. Üçbuçuk soysuzun ardından zağarlık yapamam; Hele hak namına haksızlığa ölsem tapamam. Doğduğumdan beridir, aşığım istiklale; Bana hiç tasmalık etmiş değil altın
Reklam
Baksana kim boynu bükük ağlayan? Hakk-ı hayatın senin ey Müslüman! Kurtar o bîçâreyi Allah için, Artık ölüm uykularından uyan! Bunca zamandır uyudun, kanmadın; Çekmediğin kalmadı, uslanmadın. Çiğnediler yurdunu baştan başa, Sen yine bir kerre kımıldanmadın! fíkriyat
Baktım da etrafıma yalnızım, ağladım durdum. Bir mänä veremedim, şu Miladi yıl başına! Şaştım da kaldım, Müslümanların vah telaşına! Çevirdim başımı, nereye ettimse bir nazar. Gördümki, noel için hazır, yer-yer çarşı-pazar. Haykırmak gelmişti içimden, seslendim millete, Heyhat! Duyuramadım, ne Ahmed'e ne Mehmed'e. Ey Alem-i İslam'ın baş tacı, büyük Türkiye! Mukaddesati unuttun, Avrupa diye diye!
Bırak da gözlerinde kaybolalım
Bız kimleri unutuk inan senın lafın bıle olmaz
Reklam