Kayıp hisler

Kayıp hisler
@Kayiphislerr
10 yıl görmesem seni (yaaani ) demenden tanırım seni öyle bi mevzusun bende
Reklam
Onu görmezden gelmeye çalışıyorum ama en çok onu görmek istiyorum.
Seni rüyamda gördüğümde daha uyanmadan anlıyorum rüya olduğunu öyle sağlam bitmişiz...
Gecenin bı vakti ansızın uykudan uyanıp kısacık anlarda bile bulanık bilincimle seni düşünmek dünyanın en tatlı duygusu
Hiç 6 saati 10 dakika gibi hissetiren biriyle zaman geçirdiniz mi ? Sonra yanınızdan ayrıldığı anda onu özlediniz mi ? BEN ÖZLEDİM...
Reklam