Kayıp hisler

Kayıp hisler
@Kayiphislerr
Ne ölümün hüznü var, ne hayatın neşesi. "NASILSIN" samimiyetsizliği ile "İYİYİM" Sahtekarlığı arasında bir yerdeyim...
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Bir şey sizi mutlu ediyorsa başkalarına mantıklı gelmek zorunda değil
Bazı gecelerde bir şarkı açarsın, sen şarkıyı değil, şarkı seni dinler...
Nesimi'ye sormuşlar: O yar ile hoş musun ? Hoş olayım olmayayım O yar benim kime ne
Korkunç derecede insanlar var
Asla her insan dostumuz, arkadaşımız akrabamız falan değil. Ödleri kopuyor başarılı olmamızdan, birşey sahip olmamızdan, onlardan daha iyi yaşamamızdan.anında düşman oluyorlar bize ve içlerinde çok büyük nefret besliyorlar