Yaşamımın ilerlediğini idrak ettikçe duygusallaşıyorum galiba. Yaş almak değilde, yaşadığım ömrün hakkını vermemek biraz ürkütüyor beni. Kıymetli bir sermayenin değerini bilmeden çarçur etmiş olmanın hüznü çöküyor. Bazı vakitler ah edip "şu yaşımda olsaydım, şu vakte geri dönseydim neler neler yapardım" diyor, fakat elimde olan sermayenin dahi kıymetini bilmemekle malum oluyorum.