Kübra

Kübra
@Kbrysla
.
Hiç affetmeyeceğim ama hep özleyeceğim.:):(
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Nasıl hissediyorum biliyormusnuz; her gece sokağına kadar gitmişim, yanan lambasını seyredip, sessizce evime dönmüşüm. O da beni soran herkese "gelmedi" demiş. Ben vefasız değilim, o da haksız değil.
Bugün kahve içip sanki herşey yolundaymış gibi davranacağım
Hiç kimsenin ilgisine ihtiyaç duymadığın gün olgunlaşırsın. Hiç kimseden beklentiye girmediğin gün yara almazsın. Hiç kimseye bağımlı kalmazsan kazanırsın.
Bence ikimizde biliyorduk ama hiç birbirimize söylemedik:(