Hayatım boyunca kalbim adını koyamadığım bir şeyin özlemini çekti. Çünkü insan bazen neyi aradığını bilmez ama neyin eksik olduğunu derinlerinde taşır. Adı şekli yoktur ama hep oradadır. Ve belki de mesele onu tanımlamak değil onunla yaşamayı öğrenmektir.