Hiçbir konuda çok iyi değilim, ama bu beni eksiltmiyor. Belki de bu dünyaya hükmetmeye değil, şahit olmaya geldim. Benim payım düşen icra değil idrak, üretmek değil anlamakmış. Varlığın sesini duymak, o sessizliğin içinde kendimi bulmak. bana da bu yetiyor.