Gece

@Kedisesi07·
·
sabitlendi
Alıntılayınn
Güzel olsam ne işe yarar senin güzelin olamadıktan sonra..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Dost kazığı.. Daha ağır bişey yok.
Gözümden akan her bir göz yaşıyla boğulmanız dileğiyle
Kimsesizim artık gercekten
YKS2025 MAĞDURLARİNA OZEL İLETİ SÖVEBİLİRSİNİZ