İşin garip yanı köşkteki mahpus sultanın bile böyle düşünüyor oluşuydu. Daha dün doktora “Maalesef tebaam içinde en geri olanlar Müslüman ahalidir. Hristiyanlara, Yahudilere oranla okuma yazma çok azdır. Çünkü bizim yazımızı öğrenmek zordur.” dememiş miydi? Yazının da değişmesi gerektiğini söylemişti.