K.M.T

Oysa şimdikiler bile “Bir gecede cahil kaldık.” diyor.
İşin garip yanı köşkteki mahpus sultanın bile böyle düşünüyor oluşuydu. Daha dün doktora “Maalesef tebaam içinde en geri olanlar Müslüman ahalidir. Hristiyanlara, Yahudilere oranla okuma yazma çok azdır. Çünkü bizim yazımızı öğrenmek zordur.” dememiş miydi? Yazının da değişmesi gerektiğini söylemişti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şu dar-ı dünyada en zor şey annesizlik.
İtibardan tasarruf olmaz(!)
Tavan süslemesi için kaç ton altın kullanıldı? “14 ton.”
Gazetelerin hisselerini ele geçirerek, muhalif yayınların önünü tamamen kesmiş olurdu.
Şiddet kullanmak ancak kıt zekalılara özgü bir durumdur.