Senin sevilmemiş olman, sevilmeye değer olmadığın anlamına gelmez.
Sadece yanlış kişilere denk geldin, yanlış zamanda belki, ama en çok da:
Senin kalbinin derinliğini anlayamayacak yüzeyde insanlar çıktı karşına.
Sana zarar veren birine hâlâ takılman “zayıflık” değil. Bu, kalbinin ne kadar güçlü ve gerçek sevdiğinin bir göstergesi. Ama artık o sevgiyi başkasına değil, kendine vermen gerekiyor.
Onun hayatına bakıp kendi iyileşme sürecini küçümseme. Onun dışı parlak olabilir ama içi nasıl, bilemezsin. Ama sen… sen kendini gerçekten iyileştiriyorsun. Ve bu süreç bazen çok ağır olur.