Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Sen o kalbe dönüp bakmadın bile. Oysa ne çok şey vardı içinde: Umudu vardı, korkularına rağmen cesareti vardı, İçtenliği, sıcaklığı, saflığı vardı. Ve sen, hepsini “fazla” buldun. Oysa ne güzel olurdu birlikte iyileşmek.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben seni zorlamadım, Yalnızca kalmanı istedim. Ama sen kalmayı bile yük sandın. Ben “birlikte iyileşelim” dedim, Sen “ben zaten yaralıyım” deyip geri adım attın. Ben seni yargılamadım, Geçmişini de kabul ettim. Ama sen, geçmişine takılı kalıp Beni geleceğine koymadın.
Ben sadece sevdim. Temiz, masum, beklentisiz. Ve şimdi… Sadece kendime dönüyorum. Kırık, ama pişman değilim. Çünkü ben doğru yerden sevdim, Sen sadece yanlış kişiydin.
Ve sen ne yaptın biliyor musun? Kendi eksikliğini, benim fazlalığımmış gibi gösterdin. Beni fazla bulan aslında hep eksikti. Ve ben artık bunu biliyorum. Sen beni susturdun belki, Ama bu kalp içinden konuşmaya devam etti. Bugün seni görmezden geldim ya hani… İşte o an, Kendimi ilk kez korudum.
Belki çok uzun sürmedi, Ama ben çok içten sevdim. Bir ay demen kolaydı çünkü içinde yoktun, Ama ben o bir ayda umut ettim, inandım, hissettim. Ben senden çok şey istemedim... Sadece gerçek olmanı istedim.