Kendihalinde

Kendihalinde
@Kendimcee
Belki bugün biraz yorgun, biraz kırık ama hâlâ içimde dimdik duran bir şey var: İnancım. Umudum. Kalbimin kıymeti.
Reklam
Kötü günlerin iyi tarafları var mesela insan tanımak gibi:)
Birini aptal yerine koyarken herşeyi hesaba katın)) Belki senin bilmediklerini de biliyorumdur,bilmemi istemediğini de biliyor olabilirim;) Hafife almamak lazım dimi ;))
Soğuttuğun insandaki eski değerin telafisi olmaz.
Çünkü sevmek suç değil, ama yanlış birine güvenmek bazen en büyük yara olabilir.
Bir insanın en çok inandığı şey yıkıldığında, sadece bir kişiye değil, sevgiye ve ilişkilere olan inancı da sarsılır.
Reklam