Merhaba arkadaşlar;
Havaların soğumasıyla birlikte, sokakta yaşam mücadelesi veren dostlarımızın yemek bulma ve barınma gibi sıkıntıları artıyor bildiğiniz üzere. Onlar adına sizden yardım istemek için ufak bir yazı yazmak istedim. Yardım yapan arkadaşlarımız mutlaka ama mutlaka vardır. Sizden isteğim şudur: Evlerimizin önüne bir kap mama ve bir kap su koyalım. Sandığınızdan daha fazlasına yardım ediyor bile olabilirsiniz. Onlar bu hayatın bir parçası, biz onlarla bütünüz. "Sadece 1 tabak mama" gibi gözükebilir ama bir canlının doyması dünyanın doymasıdır benim gözümde. Lütfen yardımlarınızı onlardan esirgemeyin. Şimdiden yaptığınız sayısız iyilik için teşekkür ediyorum. Onlar adına...🌸