Kevser sarı

Kevser sarı
@Kevsersrii
Dinlenmen gereken tek şey kendi kalbin !..
Yokluğun, cehennemin öbür adıdır Üşüyorum, kapama gözlerini...
Reklam
"Sarılsana bana. Böyle sıkı sıkı her şey geçecekmiş gibi.”
-mesafeler engel değil bir kalbi içinde hissetmeye...
Biliyorum, Bu şehir getirecek seni bana, Belki bir konser kuyruğunda, Belki tıkış bir metro vagonunda… Götürdüğü gibi getirecek, Aksayan bir gecenin topal ışığında… Sevmez bu şehir ağlayan kadını, Biliyorum getirecek, Ağlamaya çeyrek kala Kalbimizin Not Defteri
Ve sevgi bir insanın gönlündeki en büyük devrim.
Reklam