Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İçimde bir boşlukla yaşıyorum. O boşlukta ne acı var ne mutluluk.
Yalnızca ben varım. İçimde bir his taşıyamıyorum çünkü yaşanılanlarla başa çıkmanın tek yolu bu.
Bir öznenin var olma eğiliminde olması onun var olduğuna dair inancınızın tam olmasına yetmiyordu. Varlık, insanın zihninde görmesi gereken değil kalbinde hissetmesi gereken bir olguydu
"Neden senin hakkında kurulan cümleleri bu kadar önemsiyorsun?"
"Ne gibi?"
"Göğsüme sığmıyor insanların nefreti. Ben nefretle baş edemiyorum. Ardı düşünülmeden kurulan cümlelerle, sonucu bilinmeden kusulan öfkelerle baş edemiyorum.