Penguwww

Penguwww
@KidsAsmin
Para her şeyi çözer evlat....
Öldürmek
Sorgulamak
Evim
Dünya
26 okur puanı
Şubat 2026 tarihinde katıldı
İKİNCİ HESAP AÇMAĞIMA RAMEN SAPIKLAR BENİ BULUYOOO Fatih55555 ENGELLEYİN (engelledum etiketliyemem)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çok doğru amına koyim. Gelmişler bide "Burası artık insta dönmüş" "Burası kitap okuma yeri geri zekalılar yeri değil" arkadaşlar dicem yalan olcak geri zekalılar kitap okuyacaksanız niye keşfetde geziyonuz tamam alıntılara bakıyonuz diyelim o zaman siktirin alıntıya basın bakın mk sadece gelip yoruma bişry yazarak kendinizi havalı zannetmeyin aksine alçak oluyorsunuz götünüzmü kalktı OUBAJAJAJAJAJAJJAAJ

nazo

@Svetlanaa
·
Kendi fikrim.
Bişey söyliycem bu aralar yalnızca bu iletileri görüyorum herkes paylaşıyor burası sosyal medya değil bari burayı rahat bırakın engellemekten yoruldum sizleri diye O zaman engellemeyin Allah aşkına ne bu tavırlar isteyen istediğini paylaşır uygulama bile bu izni veriyorsa demekki sorun yok bide en saçması çok sıradan şeylere sinir oluyorsunuz hani qrup var gelmek istermisiniz yazıp paylaşıyorlar ya birileri yorumda " burası kitap uygulaması ona göre davranın" yazıyorlar qrup kurmak oluyorsa bu uygulamada bu onların suçumu mesaj atmak oluyorsa biri birine selam yazdı diye bu onların suçumu oluyor bu ne saçma düşünce altta attığım gibi isteseniz SADECE çok fazla kitap okuyan insan olduğunuz için gidip sadece kitapla ilgili iletilere baka bilirsiniz
1000Kitap
-Çokmu değişmiş? -Çok değişmiş.... Benden nefret edecek kadar değişmiş.. Oysaki sözümüzdü Ya hep,ya hiç Ya sen,ya kimse Yada sanırım... Bu sözler, boşuna
ALLTIMA İŞEDUM SKDBAJDBAJSBAJDHAJHS HAYIRSIZ HAYIR İŞLER

Yalnız prens umut

@Prens34
·
Sevgilim var mı? Hayır Peki olacak mı? Hayır Böyle mutlu muyum? Hayır Çaresi var mı? Hayır Hakikaten her işte bir HAYIR varmış 🙄
Kalbimden onu sevmek geliyor....Vardır kalbimin bir bildiyi

Yalnız prens umut

@Prens34
·
Sevgili Kendim
içinden gelmiyorsa, vardır içinin bir bildiği..