rafkitap

rafkitap
@Kitap_Eylem
Kitap okumak, bir insanın kendine verebileceği en güzel hediyedir.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her yerde her konunun içinde olduğunuzda, aslında hiçbir yerdesinizdir. Bir şeyi bilin ama en iyisini bilin. Tek bir şey yapın ama en iyisini yapın. Bir tanesini okuyun ama iyi okuyun. Bir tanesini sevin ama iyi sevin.
Şiir Ceketli Adam isimli okura yanıt verildi
rafkitap
😀