rafkitap

rafkitap
@Kitap_Eylem
Kitap okumak, bir insanın kendine verebileceği en güzel hediyedir.
En sevdiğim an. 📖☕
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Meltemin estiği gök yüzünde seni bekleyen özgürlük var... Gel gör ki sen; "Ya düşersem?" diye sorup duruyorsun. Peki, ya uçarsan?
Bir noktada anlamalısın ki; bazı insanlar kalbinde kalabilir ama hayatında asla. Bazen ne hissetiğini unutmalı ve neyi hak ettiklerini hatırlamalısın.
"Dünyadan kaçış sığınaklarımız: kitaplar, deniz ve yalnızlık." Virginia Woolf