rafkitap

rafkitap
@Kitap_Eylem
Kitap okumak, bir insanın kendine verebileceği en güzel hediyedir.
"Hasta olmamak için sevmeye başlamamız lâzım." Freud
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Öfke basittir. Duraksadığında seni hareket ettirir. Karanlıktan kaçamıyorsan kendini, onun içinden geçmeye zorlamalısın."
"Ona hiç kitap almadım. Onu hiç tiyatroya götürmedim." dedi İşte, boşluğu besleyecek bir düşünce daha.
'Bana kolunun yerine kalbini veriyorsun,' dedim, 'bir kalp bir koldan daha mı az değerlidir?'