Kitapçı kız

Kitapçı kız
@Kitapchi_kiz
Kitapları şehirler, satırları sokakları hikayeleri evi bilen bir kitapçı kız....
İnsan yalnızlığa meylettiği vakit yahut insanlardan uzak olmak istediği vakit Allah'a yaklaşıyordu ve ben istemezdim asla bunu. O ki insan Allah'a yaklaştıkça benden uzaklaşırdı.
Reklam
Zira nefsin insanı tanıması, bilmesi kolaydı. Ama ne kadar zordu insanın nefsini bilmesi.
"Bazen" diyor "İnsan aradığı için bulamaz. Aradığı en yakınında olsa da göremez onu."
Sus ey nefis...
İmkansız olsa da işittikleri, aklı değilse de kalbi inanıyordu buna. Ve benim için en tehlikeli olan inanmış bir kalpti. İlk sillesini böyle vuruyordu bana. İlk yarayı böyle açıyor­ du. Farkında değildi ve bilmiyordu. Ama ben yine susmuyor, vazgeçmiyordum ve vazgeçmeyecektim de ...
"Allah'a karşı gelen şeytanın her şeyi yapabileceğine inanı­yorsun da bir Allah dostunun Allah'ın izniyle edebileceklerine neden inanmıyorsun?"
Reklam