Mehmet

Mehmet
@Kitapgibiadam
➖Hayatta en kötü şeyin yalnız kalmak olduğunu düşünürdüm. Değil! ➖Hayattaki en kötü şey, seni yalnız hissettiren insanlarla olmak...
Reklam
Gonçarov “Oblomov” romanında şöyle diyordu; “Batıda hayaller gerçekleştirmek için kurulur, doğuda gerçeklerden kaçmak için.”
"İnsan bir şeyi elde etmek için çabalar. Onu elde edince de bir kenara atar. Gerçek değerini ise onu kaybedince anlar." | Dostoyevski
"Eskiler bıktım demez, gönlümün tahammül mülkünü yıktın derlermiş..."
"Herkesin kafasının içinde kendine göre bir işkence odası var." - Erich Maria Remarque
Reklam