Mehmet

Mehmet
@Kitapgibiadam
Bazı şeyler söylenmeliydi; öyle fısıltıyla falan değil, gür bir sesle, bağırarak söylenmeliydi.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Şimdi insanlar susuyor, televizyonlar konuşuyordu.
“Aşk işte böyle bir yılandır,” diyordu Fahrettin, “adamı uykudayken sokar. Uyanınca da iş işten geçmiş olur.”
Belki de bir gün, bir yerde, daha az rezil bir zamanda yine karşılaşırız. Vladimir Nabokov
Aşk, yalnızlık ve çaresizlik kokan müthiş yaz geceleri...