tahasüngah

tahasüngah
@Kitapkeyfim
“dünya madem fanidir, değmiyor alaka-i kalbe.”
Ağlamayın içim ölmüştü zaten. Gözlerimi kapattım sadece …
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“Ne seni anlamaya yetti zaman , ne beni anlamana “
Beni ertelediklerim öldürecek