...
Her an, her saniye seni anlatmak istiyorum. Dağlara , denize kıyısı olan yerlere, yeşilin büyüdüğü toprağa, gökyüzünde duran her buluta ve en çok da sana. Evet sana. Bir daha görebilecek miyim seni? Bir daha kaybolacak miyim melodinde?
Bu hayat benim. Yarısını başkaları için yasadim. Geriye ne kadar ömrüm kaldı bilmiyorum. Belki kırk yıl, belki bir gun. Geriye kalan hayat benim ve ben nasıl istiyorsam öyle geçecek. Ben bu gemiden mutlu ineceğim.
Aşkınla sırılsıklam olmuşum, tir tir titriyorum. Sen bencil adam, kalbini çıkarıp koyamadin omuzlarima... Gel el ele çıkalım yağmura. Ruhumuzu sulayamadik, bari bedenlerimiz solmasın.