A y Ş ê

A y Ş ê
@Kitapkoloji
İnsanlar kötüydü, Kitaplara sığındım !
Özel Rehabilitasyon Merkezinde Öğretmen
Üniversite mezunu
6 Mayıs 1994
353 okur puanı
Ekim 2022 tarihinde katıldı
Mevlana /
Bazı insanlar hayatımızın tam orta yerinde kendilerine yer edinirler. Güldüğümüzde, ağladığımızda başımıza bir şey geldiğinde, saatlerce bir masada oturup yeri geldiğinde kahkahalar eşliğinde kocaman ağız dolusu gülümsemelerimizde, gözlerimizden akan yaşa bir mendil uzatan, başımızı omzuna koyabileceğimiz dostlarımız, sırdaşlarımız hatta yol arkadaşlarımız diye tabir ettiğimiz o insan veya insanlar ! Ama hepsinden daha çok; Dost matematiksel olmalı; Sevinci çarpmalı... Üzüntüyü bölmeli... Geçmişi çıkarmalı... Yarını toplamalı... Kalbinin derinliklerinde ihtiyacı hesaplamalı... Ve her zaman bütün parçalardan daha büyük olmalı... İşi bitince seni bir tarafa atmamalı...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

A y Ş ê

, bir kitap okudu
8/10
·141 syf.·
Beğendi
·
13 günde okudu
·
2023 14. kitabı
H. G. Wells
7.4/10 · 37,2bin okunma
Ahmet Demir /
Seni dinleyenler kadar kelimen, Anlayanlar kadar cümlen olsun.-

A y Ş ê

, bir kitap okudu
8/10
·224 syf.··
Beğendi
·
62 günde okudu
·
2023 13. kitabı
Talha Bora Öge
7.8/10 · 298 okunma
“Solumu sevdiklerime, yolumu ise Allah’a bıraktım.”
8/10
·224 syf.··
Beğendi
·
2023 13. kitabı
·
62 günde okudu
·
Okunma: 18 Mayıs 2023 15:47
Nice güçlü kadınlar tanıdım. Başkalarının darmadağın olduğu fırtınalarda yılmayan, yıkılmayan kadınlar. Evet, kalın duvarları vardı ama yumuşacıktı yürekleri. Evet, yorgunlardı fazlasıyla ama yine de ışık saçardı gözleri. Kendini ezdirmeyen, sevdiklerinin üzerine titreyen, güvensizlik yaşasalar da insanlıklarından asla vazgeçmeyenlerdi onlar: hak yemeyen ve hakkını yedirmeyen kadınlar. Kaldıkları yerleri cennete çeviren ama kıymetleri bilinmeyen, sevdikleri kadar sevilmeyen ve kapattıkları kapıya asla geri dönmeyen kadınlar. Neyi eksik yaşadıysanız, eminim ki fazlasıydı hakkınız. Dilerim tez zamanda kabul olur dualarınız… Merhaba kitap arkadaşlarım ; kitap gerçekten okunması gereken bir kitap. Hayat derslerini konu alan yeri geldiğinde kısa hikaye ile etkileyen, yeri geldiğinde nasihat veren çok hoş bir kitap. okurken kendinizden birsey bulabileceğiniz, sizi dusuncelere iten bir kitap. Ben beğendim . Okumanızı tavsiye ederim...
Var Bir HayalimizTalha Bora Öge · İndigo Kitap · 2021298 okunma